جمعه این هفته مسابقه بزرگ نقاشی دوستی امام زمان(عج) با بچه ها برگزار خواهد شد

 هیات فاطمیون کازرون در راستای برنامه ریزی های متنوع خود در موضوع مهدویت و در حاشیه برگزاری محفل معنوی یا مهدی(عج) اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی «دوستی امام زمان(عج) با بچه ها کرده است. این مسابقه که در دو گروه سنی 5 تا 7 سال و 8 تا 10 سال برنامه ریزی شده و به اجرا در خواهد آمد جمعه این هفته – 22 مردادماه- از ساعت 7 صبح و در محل گلزار شهدای بهشت زهرا برقرار خواهد بود که به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد گردید.

لازم به ذکر است که خانواده های محترمی که تمایل دارند فرزندان شان در این مسابقه شرکت کنند لازم است وسایل نقاشی از جمله مداد، مداد رنگ، پاک کن، تراش و زیردستی را جهتاستفاده فرزندشان با خود همراه نمایند.

محفل معنوی یا مهدی(عج) عنوان مراسم معنوی مستقل ومردمی قرائت دعای پرفیض ندبه هست که از 5 سال پیش تا کنون با محوریت هیات فرهنگی مذهبی فاطمیون و با همکاری مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا در جوار قبور مطهر شهدای این گلزار برقرار بوده و به ارائه مفاهیم بلند مهدویت می پردازد. 

۹۵/۰۵/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی