المپیاد علمی ورزشی چلچراغ

سلام!
شده تا الآن به یه #هیجان_نفس_گیر چندماهه فکر کرده باشی؟ اینی که دو یا سه ماه رو برای اثبات برتر بودن خودت و نشون دادن توان همکاریت با دیگرون برای رسیدن به یه موفقیت شیرین و دلچسب صرف کنی و بعدش توی این مسیر رفیقا و دوستای خوبی هم پیدا کنی؟ اینی که به خودت اثبات کنی که من می تونم توی چند تا کار جزو خوبا و بهترینا باشم؟
اصلا شده تا حالا #کار_گروهی کرده باشی؟ با دوستان و هم کلاسیات برای یه تلاش علمی یا ورزشی تیم تشکیل دادی تا الآن؟ پیش اومده که برای رسیدن به یه اتفاق خوب سعی کرده باشی بهترین انتخاب ها رو داشته باشی و با اون بهترین ها شیرین ترین نتیجه رو به دست بیاری؟
بذار ببینم با چالش داشتن میونه ای داری یا نه؟ اهل حل مشکلات و مسایلی که تو این مسیرها پیش میاد هستی یا نه؟ اصلا تا حالا نشستی برنامه بریزی برای رسیدن به یه موفقیت و مرحله مرحلش رو طراحی کنی تا آخر سر این تو باشی که با دوستات برنده باشین؟
من برا خودم بارها پیش اومده که با همه اینا رو به رو شدم و با کمک دوستا و بزرگترای خوبی که داشتم به اون هدفی که خواستم رسیدم و شیرینیش رو حس کردم. برا همینم هست که برات یه #پیشنهاد_خیلی_خوب و هیجان انگیز دارم.
ببین! #کانون_ما امسال قراره یه اتفاق خوب رو برا من و تو رقم بزنه. یه مسابقه پر از هیجان و شادی و البته در کنارش اتفاقای خوب زیاد دیگه. یعنی قراره برای من و تویی که حالا یا هم سن همیم و یا این که توی یه مقطع درس میخونیم یه المپیاد علمی-ورزشی راه بندازه با کلی آیتم های جذاب و شاد و بانشاط. اسمش هم گذاشته #المپیاد_علمی_ورزشی_چلچراغ و از من و تو و همه بچه های مقاطع #ابتدایی و #متوسطه_دوره_اول خواسته که اگه میدونیم که خیلی بچه های خاص و کاربلدی هستیم یکی از چراغ های این #چلچراغ باشیم.
البته این رو هم باید بگم که مسابقمون و سختی هایی که توی این مسیر می کشیم هم بی اجر و مزد نیست. قرار گذاشتن که به تیم اول یه میلیون تومن و به تیم دوم پونصدهزار تومن و به تیم سوم هم سیصد هزار تومن بدن.
فقط برای این که به این جایزه ها برسیم چند تا کار ساده باید بکنیم.
اول این که یه تیم 6 نفره تشکیل بدیم و حواسمون باشه که اگه تو مقطع ابتدایی هستیم حتما دو نفرمون کلاس چهارمی باشه و اگه دانش آموز متوسطه دوره اولی هستیم فقط از دو تا کلاس نهمی تو تیممون می تونیم استفاده کنیم.
بچه ها، حواستون به این باشه که اعضای تیم رو جوری انتخاب کنین که توی همه مسابقاتی که قراره برگزار بشه بتونین موفق بشین. یعنی هم تو مسابقات ورزشی و هم تو مسابقات علمی. به خاطر همین یه کم دقت میخواد
دوم این که نفری 15000 تومن رو روی هم می ذاریم که اجازه شرکت توی المپیاد رو بهمون بدن. یعنی اگه برنده بشیم و تیم اول یا دوم یا سوم بشیم چند برابر این رو بهمون جایزه میدن.
سوم هم این که با همدیگه یا فقط کاپیتان تیم یه شب تا 15 اردیبهشت لیست نفرات تیم رو برداره و بیاره #مسجد_جمعه_(جوی) که توی خیابون #شهید_علی_اکبر_پیرویان(حدفاصل چهارراه دانشسرا و میدون انقلاب) و همراه با هزینه ثبت نام تحویل #آقای_کشاورز بده.
من و دوستای دیگم که تو برنامه های دیگه کانون هم شرکت می کنیم تا حالا چند تایی تیم رو تشکیل دادیم و منتظریم تا با شماها رقابت کنیم. همه تلاشمون رو هم می کنیم که شماها رو شکست بدیم و ثابت کنیم که بهترینیم. شمام اگه دنبال هیجان و نشاط و بهترین بودن هستین فرصت رو غنیمت بدونین و هرچه زودتر ثبت نام کنین.
منتظرتون هستیم

۹۷/۰۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی